یادداشت‌های شخصی بنده

یادداشت‌های شخصی بنده

یک طلبه
که دانشگاه هم رفته
اهل مطالعات علوم اجتماعی
مشتاق شنیدن و دیدن نقد شما
**********
«توضیحات در بخش "درباره‌ی بنده"»

چرا مردها بیشتر دنبال آزادی جنسی هستند؟!

شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۲۷ ب.ظ

طبق آمارهای غیر رسمی، در تهران حدود ده هزار روسپی فعالیت دارند. اگر فرض کنیم جمعیت تهران ده میلیون باشد و بقیه‌ی کشور هم مثل تهران وضعیت خرابی داشته باشد، حدود ۸۰ هزار روسپی در ایران داریم. اگر نصف جمعیت کشور هم زنان باشند، حداکثر دو هزارم جمعیت زنان کشور، در این تجارت کثیف مشغول هستند.

در این شرایط یک مرد فاسد، برای اینکه به یک روسپی دسترسی پیدا کند، از بین هر هزار زن، تنها دو گزینه دارد. اکثر این گزینه‌های محدود هم زیبایی خاصی ندارند و حتی گاهی اوقات مسن هستند. فرضا اگر یک گزینه‌ی خوب هم پیدا شود، هوس بازی این افراد باعث می‌شود که از مراجعه‌ی مکرر به یک گزینه، خسته و دلزده شوند و به دنبال گزینه‌ی جدید باشند. بحث بیماری‌های مقاربتی و قیمت بالای موردهای خوب هم از دیگر مشکلات مردان هرزه است.

همه‌ی این مسائل باعث می‌شود تا مصرف ‌‌‌کنندگان و تاجران این‌ تجارت، به دنبال ورود نیروهای جدید و تازه نفس باشند تا هم رضایت خاطر مشتریان حفظ شود و هم قیمت پایین و با کیفیت مناسب در اختیار مردان هرزه قرار گیرد.

در اغتشاشات اخیر، بیش از ۷۰ درصد دستگیرشدگان، مردان بودند. در این شرایط، آدم باید خر باشد که فکر کند این مردها، دلشان برای زنان سوخته است!

 

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۸/۲۱
  • ۱۳۴ نمایش
  • Oceanus

امر به معروف

فمنیسم

نهی از منکر

نظرات (۴)

در مطلب بعدی به مصائب زنان در فضای آزادی جنسی و آمار میلیونی زنان فعال در عرصه‌ی روسپی گری می‌پردازم.

احسنت

 متاسفانه این جریانات و متولیان ش خیلی روشن و مشخصه ن


فقط جسارتا به نظرم یک نکته نباید مغفول بمونه:

طبق آمارتون ازون هر هزار نفر ۹۹۸ نفر خراب نیستن، خواهر و مادر و همسایه و همکار ما هستن و سالم و تمیز زندگی میکنن و این خیلی مهمه، نباید یادمون بره ...



 

پاسخ:
سلامت باشید.
در مطلب بعدی به شرح کوچکی دادم که چه بلایی بر سر بسیاری از زنان پاک و مهربان می‌آید.

دقیقا 

چون مردان نمیتوانند راحت تو خیابان به یه خانم خوششون اومده تجاوز کنند

خاک تو سر دخترا سرشون بخاطر چی باز نگه میدارن

وقتی به مردم عادی میگید هیز و هرزه و همه شهر رو شبیه روسپی ها و مشتریاشون می بینید توقع ندارید که وقتی از شما کسی کشته میشه مردم خوشحال نشن؟

لخت شدن دغدغه شماها بوده همیشه و نه مردم عادی

هم هیز خودتی و هم هرزه! تمام

پاسخ:
این چیزهایی که شما نوشتید، برداشت شما است. من چنین حرف‌هایی نزدم. پیشنهاد می‌کنم مطالب را یک بار دیگر با آرامش بخوانید و تفکر کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">