یادداشت‌های شخصی بنده

یادداشت‌های شخصی بنده

یک طلبه
که دانشگاه هم رفته
اهل مطالعات علوم اجتماعی
مشتاق شنیدن و دیدن نقد شما
**********
«توضیحات در بخش "درباره‌ی بنده"»

اعدام جگر گوشه‌های نفاق و فساد

دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

 

همانطور که مومنین نسبت به یکدیگر احساس محبت و همبستگی دارند، منافقین و مفسدین نیز نسبت به یکدیگر احساس محبت و همبستگی دارند.

اعدام محاربین اغتشاشات اخیر، در حقیقت کشتن و نابود کردن جگر گوشه‌های منافقین و مفسدین است. لذا این‌ها از تمام ابزارهای خود جهت حفظ پاره‌های تنشان استفاده می‌کنند.

رأفت اسلامی کافی است، اگر قاطعانه با اغتشاشگران برخورد نشود، این‌ها دوباره خود را سازمان‌دهی می‌کنند و اغتشاشات دیگری رخ می‌دهد.

 

+ منافقین و مفسدین شغل خاصی ندارند و در همه‌ی اقشار و مشاغل حضور دارند، از فوتبالیست و بازیگر گرفته تا حقوق‌دان و آخوند و حتی یک راننده تاکسی یا خادم حرم!

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۹/۲۱
  • ۱۰۴ نمایش
  • Oceanus

نظرات (۲)

اگر حکمرانی رو مثل یک کفه ترازو در نظر بگیریم . مجازات مرتکبین جرم علیه امنیت کشور یک کفه هست ؛ و مجازات و پیچاندن گوش مسئولین بی کفایت هم یک کفه دیگر . قطعا با حکم  محارب _اگر مصداق واقعی محارب بوده باشه _ مخالفتی ندارم . اما این ترازوی حکمرانی ما امروز توازن نداره . و سوالات و ابهامات خیلی از مردم هم بعلت همین عدم توازنه .  امیدوارم تونسته باشم منظورم رو رسونده باشم 🙏

پاسخ:
سلام علیکم
اگرچه تا الان با هم دیگه اختلاف نظر زیادی داشتیم، اما در این مورد با شما موافقم. افعال یا ترک فعل‌های بسیاری از مسئولین می‌تونه مصداق افساد فی الارض باشه و مجازات‌هایی در حد اعدام داشته باشه.

انشاالله باید به زودی اینگونه شود. 

آیا ترک فعل مسئولین هم حکم اعدام می گیره؟

آیا ترک فعال کار و خدمت واقعی به مردم هم حکم اعدام می گیره؟

آیا وقتی مقام معظم رهبری از قانون  واهمیتش و مردم حرف می زنند و هر چیزی جز مردم برای خیلی مسئولین اهمیت داره هم حکم اعدام می گیره؟

 

رسانه های انقلابی مدام می گفتند روحانی فلان و بهمان ... ایا ایشان به خاطر خیانت هاش و جلوی رهبری ایستادن حکم اعدام گرفت؟

 

ببین برادر طلبه من. اگر میخواهی عدالت و مبارزه با منافقین رو بنویسی، قطعا بیا و از همه اش بنویس.

مسئولی که میاد مردم عامه رو به انقلاب و شهدا بدبین می کنه، منافق نیست؟؟ مستحق اعدام نیست؟

نمایندگان و مسئولانی که با سوءتدبیر و مدیریت، عمدۀ مردم و اقشار رو بر خلاف فرموده ها و تاکیدات مقام معظم رهبری به این روز انداختند چطور؟

 

با شاخص باهات حرف می زنم و لطف کن اگر میخوای جواب بدی، با شاخص و عدد جواب بده؛ نه اینکه بزن به صحرای کربلا! این هم بگم قطعا کسی که محاربه می کنه و ادم می کشه، مستحق اعدام هست.

 

1. سال 96 شما یک لپ تاپ میان رده ایسوز رو می تونستی با 3میلیون و 5بخری. الان همان لپ تاپ شده 35میلیون؟ اگر بیشتر نشه

 

2. یک میز لپ تاپ سال 99 400هزار تومان من خریدم .. الان سال 1401 هستیم. همان میز لپ تاب دقیقا دیروز در بازار کامپیوتر قیمت گرفتم. 1میلیون و 700. شما بگو حقوق کارگر و کارمند نه! حقوق و درامد خودت 4برابر شده ازسال 99؟ پاسخش با خودت

 

ده تا مورد دیگه داشتم بنویسم 

فعلا به همین بسنده می کنم.

 

شما لطفی کن اقتصاد اسلامی شهید صدر رو بخون دقیق

متن قانون اساسی رو هم بخون

و بعد بیا بنویس راجع به این مسائل

پاسخ:
بدبختی ما اینه که می‌خوایم علیه مفسدین تو این حکومت بنویسیم و حرف بزنیم، اما یه عده میان مملکت رو شلوغ می‌کنن و ما رو سر دو راهی میذارن که بین حکومت معیوب فعلی و توله‌های رجوی یکی رو انتخاب کنیم.

به نظر بنده یه عده از مسئولین باید محاکمه و اعدام بشن. جرم امثال حسن روحانی و برخی وزراش، مثل آخوندی، کمتر از  وحید مظلومین و بابک زنجانی نیست که اعدام شدن. این‌ها هم باید اعدام بشن.

بعد به جای اینکه مطالبه‌ی مردم بره به این سمت، می‌ره به یه سمت دیگه و همین عباس آخوندی و امثال اون، میشن طرفدار اعتراض و اغتشاش.

محض اطلاعت هم بگم من به رییسی رای ندادم و با سران هر سه قوه هم مخالفم، اما اصلاح حکومت هم راه داره. اینطوری نیست که بشه با آشوب و ریختن توی خیابون حلش کرد.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

درآمد خودم: من سال ۹۶ حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومن شهریه می‌گرفتم. پارسال حدود یک میلیون و هفتصد. اما امسال رهبری یه دفعه شهریه رو زیاد کرد و با همه‌ی سوابق تبلیغی و تحصیلی و پژوهشی و ... که جزو بالاترین رده‌های شهریه هستم، حدود چهار میلیون و پانصد هزار تومان می‌گیرم.

غالب طلبه‌ها سوابق من رو ندارن و کمتر میگیرن. شاید یه عده‌ی معدودی بیشتری بگیرن ولی تا حالا بین دوستان و اطرافیان ندیدم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

لطفا برای ادامه‌ی بحث، نظراتتون رو جدا جدا بنویسید که راحت‌تر و شفاف تر بشه به هر بخش پاسخ داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">