یادداشت‌های شخصی بنده

یادداشت‌های شخصی بنده

یک طلبه
که دانشگاه هم رفته
اهل مطالعات علوم اجتماعی
مشتاق شنیدن و دیدن نقد شما
**********
«توضیحات در بخش "درباره‌ی بنده"»

فایده عدم انصراف جلیلی در 92

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ب.ظ


اینایی که میگن اگر سال 92 جلیلی انصراف میداد، قالیباف رای می آورد، آیا به این مطلب هم فکر کرده اند که اگر قالیباف رای می اورد و گند فساد امثال عیسی شریفی در ریاست جمهوری در میومد، چقدر بدتر میشد.

در حقیقت جلیلی با جلوگیری از ریاست جمهوری قالیباف، آبروی جریان انقلاب را خریده بود.

نظرات (۱)

مگه با کارای احمدی‌نژاد، آبروی انقلاب رفت؟؟

 

اگر قالباف رای می‌آورد و این ۸ سال عقب گرد روحانی را نداشتیم، ارزش آبرو گذاشتن نداشت؟

پاسخ:
یه بخشی از آبروی انقلاب رفت دیگه، نرفت؟! 
یه نشونه‌ش همینکه خیلی از همین کاندیداهای اصولگرا مثل قالیباف و رضایی و ولایتی، داشتن جلیلی که شعارهای انقلابی می داد رو می کوبیدن و مثل روحانی دنبال مذاکره بودن. همین افراد بعدا برجام رو تبریک گفتن و ازش دفاع کردن. قشنگ یادمه که تو کوچه و خیابون، مردم کارهای درست احمدی‌نژاد رو هم مسخره میکردن، مثل مسکن مهر و یارانه و بحث بنزین و .... .


در رابطه با نکته‌ی دوم هم باید عرض کنم اصلا معلوم نیست که اگر قالیباف رای میاورد، اوضاع بهتر میشد. حداقلش اینه که این 8 سال، خیلی از آقایون اصولگرا از جمله همین آقای قالیباف، مخالفت چندانی با روحانی نداشتند و درگیری هاشون خیلی سطحی بود. هنوز خیلی از پرونده‌های شهرداری علنی نشده. اگر آقای قالیباف و اطرافیان ایشون واقعا ریگی به کفششون نبوده، بیان از این اصلاح طلب هایی که تهمت می زنن شکایت کنن. همین ایام انتخابات، بحث هایی مثل املاک نجومی و استخدام 13000 نفر مازاد بر ظرفیت شهرداری در دوران قالیباف از طرف اصلاح طلب ها مطرح شد. آقای قالیباف بیان شکایت کنن، تا ما مطمئن بشیم که واقعا ایشون بی گناه هستن.

من وقتی می بینیم چندتا سیاستمدار بهم تهمت فساد میزنن و هیچکس شکایت نمیکنه، این حس بهم دست میده که اینا همه شون دزد هستن. اگر راست میگن، برن شکایت کنن. اعتماد مردم چیز بی ارزشی نیست که اینطوری از کنارش رد میشن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">